neděle 25. března 2012

Andílek

Přes den jsem udělala další věci do swapu. Dětem se to moc líbilo. Tak budu muset udělat podobné i pro ně :-))) No a večer jsem se konečně pustila do Andílka pro štěstí, kterého jsem koupila od Romany. Je to celá sada, takže jsem jen na připravené látky překreslila střih a šila. Vlásky jsem asi neudělala přesně podle návodu, trochu jsem u nich tápala, ale díky té střapaté přízi to ani není moc vidět ;-))) Andílek je opravdu moc pěkný a určitě udělám ještě nějaké. 


K.

8 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško♥ tleskámmmmmmm..je nádherný jsi strašně šikovná to měla ai Bětuška radost:-))

Cettia řekl(a)...

Katko, moc se ti povedl. pěkná pracička:)

Jolana řekl(a)...

Katko, andílek je nádherný!!

A "další" věci do swapu? Kolik toho máš?! :-)

Janina64 řekl(a)...

moc milý ...je krásný povedlo se ti to šikulka opravdu ...

Práce v zahraničí řekl(a)...

Krásný andílek

Ajka řekl(a)...

jů,ten je rozkošný Katko ...

Anonymní řekl(a)...

Ty si ale sikulenkaaaaaa...

Romana řekl(a)...

Katko,je opravdu kouzelný,pěkná práce......a moje radost,Romana