čtvrtek 22. března 2012

Botky

Stavila jsem se u Deichmanna, že kouknu na botky. Zkoušela jsem si asi patery a nakonec jsem si vzala tyto


Jsou pohodlný a nikde mě netlačí. Menší problém je v tom, že jsem potřebovala spíš černý... Jako oni tam měli i černý boty, ale už ne v mojí velikosti. Tak to musím zkusit zase jindy. 

A už jsou velikonoční trhy, tak jsem koupila trdelníky a Honzík s Bětkou pak mlaskali, jaká je to dobrota. Asi už tu chuť od Vánoc zapomněli :-))))

Když nemůžu dodělat kabelku, tak jsem alespoň ušila taštičku Desirée (střih podle Bellet pro časopis Marina). Trochu jsem se prala s vnitřkem, který se nechtěl srovnat a už jsem si říkala, že tu taštičku hodím do kouta a prostě ji s kabelkou nepředám. Nakonec si dala říct a srovnala se :-)))


K.

6 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Katko jsi dobrá! Šiješ, šiješ, šiješ.....

Jolana řekl(a)...

Katko, jsi statečná!!! Já ten poklop u Desiré vzdala ihned. Kompletní vypadá opravdu krásně, moc se ti povedla!

Anonymní řekl(a)...

Kaci, boty bajovy a koukam, ze si uz zacala sit z pokladu od Ivanky, mas to krasne vymazlene, toaletka je uzasna...

Amelie řekl(a)...

Trdelník bych si taky dala a boty na sebe nemůžu sehnat...42 už moc dámská není.

Dituš řekl(a)...

Katko no ještě že jsi jí nehodila do kouta to by byla věčná škoda , protože je úžasná... a botky taky supr. krásný víkend. Dita

Katka řekl(a)...

Děkuju za chválu :-)

Mysterko, tahle látka byla kupovaná na cestující. Mám ji pro kamarádku k narozeninám.

Amelie, já mám 41. Ale viděla jsem tam včera i nějaké ve vel. 42. Jedny jsem si i zkoušela, protože jsem si v 41 připadala jak ve španělské botce... ;-)))