sobota 17. března 2012

Cestující cestující

Na víkend jsem si naplánovala šití kabelky z červnové Mariny - cestující cestující. Látky na ni mám tedy koupené už víc jak půl roku, ale posílat ji budu až na začátku dubna, takže času bylo dost ;-) A taky jsem tedy pořád nemohla sehnat tu tmavě zelenou, která by mi nahradila džínovinu.  


Vařeno bylo už od včera, takže jsem si k šití mohla sednout už ráno. Mamka řekla, že prý se obětuje a odpoledne se půjde na chvíli projít s dětma, když je tak pěkně :-)))) Takže jsem šila a šila a zvládla jsem dneska udělat celý vnějšek. A protože nemám tu džínovinu (zelenou jsem fakt nesehnala a ani pěkný zelený len), tak jsem tu bavlnu podžehlila ronopastem. Takže proužek, dno i poutka jsou pěkně pevný. Zítra snad zvládnu vnitřek. 


K.

11 komentářů:

jamala řekl(a)...

Cestující je moc povedená kabelka a ta zelená jí sluší. J.

Ajka řekl(a)...

Teda Katko, ty jsi megarychlík!!!
já mám týden rozešitý kapsář do auta a nějak mi stákujou ruce či co:-)))
S tou tmavě zelenou mi ta kabelka připadá hezčí než s džínovinou, tos vymyslela moc dobře:-)

Katarína řekl(a)...

Tá zelená jej pristane Katuš, je krásna ♥

Cettia řekl(a)...

Krásná barevná kombinace, daleko lepší než džinsovina:)

Jolana řekl(a)...

Katko, ta je krásná!! Moc se ti povedla kombinace barev.

Dituš řekl(a)...

Už teď je krásná.. a zítra jí určitě dokončíš a bude se ti skvěle nosit.. krásný večer Dita

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katko je nádherná a upřimně řečeno se mi líbí víc v této kombinaci než s riflovinou...

Katka řekl(a)...

Děkuji za chválu :-))
Tu riflovinu bych tam dávala pouze zelenou. Ale tu jsem stejně nikde nesehnala. Možná, že je to dobře :-))

Ali řekl(a)...

To jsou moc krásné barvy!

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den kouám, že se tady rýsuje pěkná paráda. Dlouho sleduji Váš blog, krásné věci a pěkné počtení. Také tvořím můžete mrknout http://handmademiruska.blog.cz/ díky a mějte se ať se daří Mirka

vexa řekl(a)...

Katko to vypadá moc dobře!