úterý 20. března 2012

Jaro

Tak tu taky máme posly jara :-))) Ve čtvrtek Jára s dětmi zasadil semínka rajčat a dneska už vykoukly první lístečky. Letos bude těch cherry rajčat míň, protože Jarek chce vyzkoušet nějaká masitá rajčata. Tak to jsem na ně zvědavá...


Odpoledne jsem se stavila v Proposu kvůli tomu zipu. Tak světle zelený měli jen spirálový. Jenže já potřebuju silnější :-((( Tak jsem vzala alespoň tmavě zelený. Říkal mi pán, ať to zkusím v Palladiu, že tam by ten světle zelený mohli mít. Ale že tedy určitě nebudou tak levní, jako jsou oni. No to věřím, že ne. Ale jestli tam seženu tu potřebnou barvu, tak jeden zip mě nezruinuje ;-))) 
 

K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

teda ty se chudáku naběháš kvůli tomu zipu:-)))

Klára řekl(a)...

V Palladiu jsem byla a u zipů mě oči přecházely :-) Chtěla jsem zip pro malýho na mikinku. Mají tam hezký dětský, místo jezdce gumový zvířátko. No a za ten zip chtěli něco přes stovku :-O Tak jsem se otočila, pač opravdu nedám tolik peněz za zip na mikinu, z který roční syn stejně rychle vyroste.