neděle 18. března 2012

Neděle

Dneska jsem upekla tvarohové muffinky. Ale místo hladké mouky jsem do nich dala bezlepkovou směs Jizerku. Takový hokus pokus :-)  Trošku jsem se bála, jak pečení dopadne, protože mi Klára říkala, že se ta směs chová jinak, než mouka. Ale pečení dopadlo dobře a při ochutnávání u kafe jsme všichni mlaskali :-))) Muffinky byly takové krásně nadýchané. 


Já jsem pokračovala v šití kabelky. Dovnitř jsem našila i svoji "značku" plus jednu jako poděkování Belletce. Mám hotový i celý vnitřek. Problém nastal, když jsem šla vybírat zip. Sice mám zásobu, ale hlavně těch malých. Jeden dlouhý zelený sice mám, ale je moc křiklavě zelený a já bych potřebovala světlejší. Takže šití se odkládá do té doby, než seženu zip. Snad to nebude trvat dlouho.


Za Jarkem se stavil odpoledne známý se svým autíčkem, tak vzali naše autíčko a děti a šli si jezdit na hroudu ;-)))
 

Prý je to auto dětí... No tak uvidíme, kdo s ním bude jezdit častěji... ;-))) A tohle tedy Jára nevyráběl, je to koupená stavebnice. Jen ji dával dohromady. Ale musel si pak ještě tedy koupit barvu a motor to taky nemělo, ten použil ze svého modelu. A přitom to stálo takových peněz....a nic to nemělo...nechápu... 


Sice jsem si dneska ještě nastříhala a podžehlila výztuhami části na Desirée, ale nakonec se mi večer už nic šít nechtělo. Už mám za dnešek a včerejšek našito dost. Tak to musí počkat na nějaký večer v týdnu. Tak jsem si k televizi vzala jen háčkování. Ale protože jsem nějak víc koukala na obrazovku místo na háčkování, tak mám ty čtverečky jen dva.... ;-)))


K.

1 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ahoj Katuško♥ teda zlato Ty mě začínáš pěkně štvát!!! ..jsi tak šikovná !!!! nejvíc mi vadí ve Tvých šikovných tlapkách ten háček ..mě se to háčkování líbí ,ale tak jako Ty Kačenko šikovná tedy nejsem..zítra ,Tě zase přijdu zkontrolovat:-)) pa pá