sobota 10. března 2012

Vystřihovánky

Nedávno mě díky Tině napadlo, že bych mohla v papírnictví koupit nějaké vystřihovací panenky. Že by to možná děti mohlo bavit. Tak jsem dneska při nákupním maratonu zašla i do papírnictví. Nějaké panenky jsem tam kdysi viděla. Jenže teď tam měli takové divné, spíš jako modelky a tím pádem vlastně dospělé. A jako děti tam byli akorát dva kluci. Ale já jsem prostě chtěla holčičku. No tak nic. Tak jsem nakonec vzala nějakou farmu, cirkus a dinosaury. Ale víc se to líbilo Honzíkovi a byl nadšený.


Během týdne a i dneska jsem udělala další čtverečky.


K.

5 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško taky zkouším..jednou člověk vezme do ruky háček a je ztracený ,chodím k Tobě nakukovat ,ale komentáře teď moc nepíšu ..nějak mi to po celém dni už nejde :-((
.. nevím co dřív ??muž se mi smějě ,že nestíhám ?? no a to ani nemluvím o tom mém blogu, fotek mám hafol a nemám kdy to tam nacpat :-))



tak se měj krásné pa pá

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Jsem nevděčná návštěv ..chtěla jsem Ti napsat ,že máš krásné fotky a ty čtverečky se mi moc líbí co z nich bude ??už je jich pěkná řádka :-))

Katka řekl(a)...

Táničko, zatím jsem čtverečky dala do krabice :-) Sama ještě nevím, co z nich bude.
Dneska jsem zase něco šila. Snad to stihnu i hodit na blog ;-)

Jolana řekl(a)...

Jo, vystřihovánky... to je krásná zábava, zapojí celou rodinku :-)

Z těch čtverečků už dáš malou dečku, ne? :-)

Ajka řekl(a)...

vystřihovánky jsou bezva hra, zvlášť ty trojrozměrný. a čtverečky máš suprový, byla by z nich prima dečka:-)