pátek 6. dubna 2012

Dneska jsem měla čas na obíhání obchodů. Potřebovala jsem zajet do Bílé Labutě do Vlniky pro přízi na vlásky pro andílky. Tu, co jsem měla v sadě od Romany jsem tam nenašla, tak jsem vzala dvě jiné. Musím vyzkoušet, jak budou vypadat na hlavičce. Třeba to z nich vůbec nepůjde a já si jen přihodím další dvě příze do beden k těm ostatním...


Když už jsem byla na Florenci, tak jsem se stavila u Kutila a koupila pár kovových drobností. Jen tedy nevím, jestli mám ty správné kroužky, co jsou potřeba na novou kabelku z Belletčiného kurzu


K.

2 komentářů:

Klára řekl(a)...

Katko, miluju ty tvoje blogy s nákupy :-) Začíná mi chybět můj život v Praze, tady na vesnici znají jen vatelín :-) Na konci dubna jedu na týden do Řep, tak se asi vydám na tour de galanterie :-)

Dituš řekl(a)...

Katko krásné nákupy a ty vlny na vlásky asi určitě budou dobré.. závidím ti ty taškové zapínání ty by se mi taky moc hodily.. krásné velikonoce Dita