sobota 28. dubna 2012

Nové látky a klobouček

Včera mi přišly nové látky z Belletfabrics ale nevyfotila jsem si je. Tak to dneska doháním :-))


Dneska ráno vzal Jára děti ven na hřiště. Dokud nebylo takové horko.Nejdřív jsem dala dětem kšiltovky, ale pak mě napadlo, že klobouk bude lepší. Betynka do toho, co jsem jí vloni šila, krásně dorostla, takže jí je akorát. Ten Honzíkův jsem nenašla. Jak děti prohrabují komody, tak furt něco někam přesouvají. Tak šel s kupovaným, který už mu je ale trochu menší. Hlavně přes uši už ho nepřetáhne. Takže jsem odpoledne nastříhala látky a večer ušila klobouček nový. Ale Honzík si ho vyzkouší až zítra, teď už spí. Tyhle "maskáčové" látky jsou z Bellusu. Střih je podle Bellet.


K.

2 komentářů:

Katarína řekl(a)...

Katuš vždy keď k Tebe nakuknem,tak máš nové látky, teším sa čo zase vyčaruješ z nich...klobúčik je skvelý. Krásny zvyšok víkendu mojka ♥

Ajka řekl(a)...

Už zase nákupy???
Teda ale jsi rychlík, klobouk na jedno zasednutí ke stroji:-))