čtvrtek 3. května 2012

Přívěsky

Nedávno jsem tu psala, že si určitě objednám další přívěsky, že se mi moc líbí. A už je to tady :-)) Dneska mi přišly dvě obálky. Nakupovala jsem na Fleru

Tyto přívěsky jsou od Lapis lazuli...


....a tyto od Shellky.


No nejsou skvělý??? :-))))

K.

5 komentářů:

Klára řekl(a)...

Kati, zkusila jsi se podívat v Praze do korálkáren? Odtama jich mám doma taky celkem dost.

Napadnicek řekl(a)...

Ahoj Kati,hezké co znich bude?

Katka řekl(a)...

Mám je na přívěsky na zipy. Takže jako ozdoba a zároveň se bude líp otvírat zip.

Eli-Anna řekl(a)...

Holka, ty jsi se rozšoupla :o) Ptala ses mě na škrobení deček. Tak já mám tekutý a sama si je vypínám. A se škrobem ve spreji nemám zkušenost, ale znám holčiny, co ho používají a jsou spokojené :o))

Ajka řekl(a)...

ach jo, zase ty nákupy:-))
ale fakt skvělý, bych asi taky neodolala:-))