sobota 19. května 2012

Trénování

Terča poslala dětem takové barevné "šňůrky" na tvoření. Dneska jsem si s nima sedla do pokojíčku a tvořili jsme. Tedy spíš Honzík sobě a já Bětce. Ale pak něco umotala i sama. Ta barevná kolečka jsou prý kameny :-)


A na přání Bětky byly dneska k obědu buchtičky se šodó. Prý je miluje :-)))


No a já si večer vyměnila patky ve stroji a zkusila jsem si volné quiltování....


....a musím říct, že je to docela dřina. Když koukám na Ivančina videa, tak to vypadá tak snadně. Takže to vidím na hooooodně dlouhý trénink. 


K.

2 komentářů:

Jolana řekl(a)...

Katko, aspoň jsi to zkusila, teď už každý pokus bude lepší a lepší! Já ani na to nemám odvahu :-( A buchty se šodó bych si také dala :-) Jola

Ajka řekl(a)...

Katko ty jsi šikula, to quiltování buseš mít za chvíli natrénovaný a bude z tebe mistr:-)