středa 11. července 2012

Bublinky

Už od rána prý děti běhaly za mamkou, že chtějí jít ven foukat bublinky. Mamka ale dopoledne neměla čas, tak musely počkat až přijdu z práce já. Vyfotila jsem i Honzíka bezzubku :-) 

 
 

A já jsem dneska ještě byla u doktorky kvůli kašli, co mě už delší dobu trápí a dostala jsem další ATB. Tak snad tyhle zaberou. Dneska jsem je teprve začala brát a už mám hořko v ústech... To mě tedy moc netěší, že se tenhle příznak objevil už tak brzy. Vzpomněla jsem si, jak jsem měla hořko v ústech asi 5 dní po piniových oříškách. Všechno, co jsem snědla nebo vypila bylo hořké. Tak si to teď zase "užiju"... ;-)

K.

3 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

A byla u vás zoubková víla ♥:-))

Katka řekl(a)...

TA tu byla jen pro ty první dva zoubky, co mu vytrhla zubařka ;-) :-))))

Ajka řekl(a)...

tomu říkám bublinománie:-)))))