pátek 27. července 2012

Pašerácká stezka

Na dnešek jsme si naplánovali, že vyjedeme lanovkou na Horní domky, dojdeme na Ručičky pak po žluté dolů do Rokytnice Kostelní cestou a Pašeráckou stezkou. Cesta lanovkou nahoru byla docela dobrá. No určitě lepší, než cesta dolů, kor pro někoho, kdo nemá rád výšky... ;-) Ale přežila jsem :-))) Jen tedy cesta po žluté (u které mám za to, že je nejsnažší) byla místy šílená. V jedné části byla vysypaná docela velkými kameny, po kterých se možná dobře jezdí autem, ale chodí se po ní hrozně. Až jsem si říkala, že jsem si snad i vyhodila koleno. A protože jsem měla nové boty, které nebyly ještě pořádně vyšlapané, tak jsem za chvíli i kulhala na obě nohy, protože se mi na malíčkách udělaly puchýře. Tak si asi každý dokáže představit, jak jsem se těšila do penzionu, až ty boty shodím a fláknu sebou ;-) Možná, že kdyby se ta trasa šla opačně, že by to nebylo tak hrozné....


Tak alespoň, že jsme našli pár houbiček na sušení :-)


K.

2 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo jste si bezva užili ,děti vypadají spokojeně a tak bezva se ten blog čte ..nemáš tam ještě nějaký přídavek ???
ale s těma botama to byla asi blbost☺ no nic příště vezmeš nějaké prošlápnuté :-)) chybama se člověk učí ..já ty Tvoje puchýře úplně cítím na svých nohách ..znám to znám ..ale to víš druhému se to radí :-))

Ajka řekl(a)...

tak to tě lituju, s puchýřema se blbě chodí... ale aspoň si ty boty pořádně vyšlapala, na tom kamení musely dostat zabrat:-)))