středa 8. srpna 2012

Bílá

Dneska jsem dostala od Táni její zkušební výšivky. Ona tedy říká, že zkušební, mně přijdou super :-)) Ještě vymyslet, na co je použiju. I když kočičku asi dám Bětce na nové tepláčky, na kterých jí Jára udělal díru bezpečnostním pásem, když ji rval ze sedačky... A to je měla poprvé na sobě... Tak alespoň schovám to moje štupování :-))


Večer jsem upletla další šálu na výběr pro tetu. Je bílá a opět to není pořádně vidět... Ale musím říct, že tahle příze byla dost kazová, kus jsem z ní musela odstřihnout. A přitom jedno klubíčko stojí 88 Kč. 


K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

houby zkušební, jsou skvělý!

Amelie řekl(a)...

nádhera

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katučko Ty teda jedeš !!máš je krásné všechny ,ale naštve to..když člověk dá peníze za nekvalitní zboží !!!jenže jak reklamovat vlnu !!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

promiň ten překlep :-((♥