čtvrtek 30. srpna 2012

Papuče

Minulý týden jsem koupila pár švestek, že udělám koláč. Jenže nakonec se mi do něj nechtělo, protože jsem vařila rajskou a u té je nádobí až až. Tak jsem se do koláče pustila až dneska. Ale protože mi některé švestky přišly trochu nakyslé, tak jsem je všechny nakrájela na malé kousky, aby se smíchaly. Do drobenky jsem přidala trochu skořice a koláč pak díky ní krásně voněl. No a chutnal samozřejmě taky skvěle :-)))


Na stránkách Lily jsem narazila na odkaz s návodem na háčkované papuče. Mám jedny stařičké, které mám na přezouvání, když chodím do školky. Tak jsem si řekla, že si zkusím udělat nové.  Šlo to docela pěkně. Ale asi je mám trochu široké. Tak buď si přidělám ještě pásky přes nárt nebo si uháčkuju nové. Ještě uvidím :-)


K.

1 komentářů:

Ajka řekl(a)...

U nás teď máme štrůdlové období. Včera o půlnoci jsem jich napekla šest a dneska odpoledne nebyl žádný!
Tak jdu píct další... teď už snad zbyde i na manžela:-)))