pátek 31. srpna 2012

Papučky :-)

Už včera Bětka nadšeně sledovala, co to háčkuju a že chce taky papučky. No a Honzík samozřejmě taky :-) Takže bylo jasné, co budu dneska dělat. Bětka si svoje stihla ještě vyzkoušet, Honzík si je zkusí až zítra. Když jsem ty jeho dodělala, tak už spal. Na chodidla jsem jim udělala tečky puffovýma barvičkama. V ložnici totiž nemám koberec, takže by jim to tady klouzalo. 

 
 
 

Betynce jsem tam možná ty tečky ani dělat nemusela. Nakonec si totiž papučky vzala do postele a spí v nich :-))))) 

K.

3 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško♥ tak mi to nedalo a přišla jsem se ještě na dobrou noc kouknout :-)) moje máma tyhle papučky zase plete ..jsou pěkné!!!a praktické..se nedivím ,že Bětuška v nich jde spát ..se ochladilo tak ji zahřejí nožky i v postýlce...

Janusa řekl(a)...

Katko, parádní, jak budete všichni opapučovaní ;-) Taky o nich přemýšlím, ale já doma chodím nejraději bosá, tak bych je měla asi taky do postele...

Ajka řekl(a)...

no to je jasný.... co máš ty chtějí i děti a co má jeden chce i ten druhý:-)))
ale papučky se hodí vždycky, taky přemýšlím, ale stejně se asi spíš pustím do ponožek:-))