pondělí 17. září 2012

Honzík

Dneska má Honzík narozeniny. Včera jsem mu upekla dort, aby si dneska mohl sfouknout svíčky :-) Samozřejmě, že si je pak sfoukl ještě jednou i s Bětkou :-)

 
 

Doufám, že se knížky budou Honzíkovi líbit. Martínkovu čítanku a Birlibána jsem měla. Ale kdo ví, kde skončily po stěhování....  A z Malého čtenáře nám třeba už v prosinci něco přečte  :-)



K.

6 komentářů:

Janusa řekl(a)...

Katko, tak všechno nejlepší! U nás jsou narozeniny dnes 10., slavilo se už o víkendu ;-) Děsně to letí! Měj se hezky, Jana

Tina řekl(a)...

Všechno nejlepší oslavenci!!! Krásný dortík.

Monika řekl(a)...

Tak vše nej....:-D Dortíček vypadá skvěle, určitě i chutnal. Martínkovu čítanku jsem jako malá milovala....mám ráda obrázky od HZ.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Honzíčku-) všechno nejlepší♥ a jen samé krásné známky přeji :-))

Ajka řekl(a)...

Supr dort jsi upekla...
Honzíkovi vše nej a nej a nej.....

Jolana řekl(a)...

Honzík má nádherný dort! Jsi šikula, že takhle umíš upéct!!! A dodatečně přeji vše nejlepší Honzíkovi i Tobě!! :-) A nezoufej... mě je už dva dny také o rok víc :-) :-) Není to tak špatné :-)
Katko, koukala jsem níže... měla bys už něco ukázat zase ze šití... nádherné látky sis objednala! Budu se těšit na ukázky :-)
Pa, Jola