pondělí 3. září 2012

Náš prvňáček

Tak a je to tady - první zářijový týden a my máme doma prvňáčka.


V 9 hodin jsme se měli dostavit před školu, kde si paní učitelky děti rozdělily a odvedly je do společenské místnoti. Pak jsme mohli přijít my -  rodiče a příbuzní. Škola si na slavnostní zahájení připravila kulturní program, kde vystoupili žáci školy - společenský tanec, hra na housle, recitace, zpěv a ukázka triků s yoyem. Bylo to moc pěkné. Pak byly děti ze všech prvních tříd šerpované a učitelky si je odvedly do tříd. 

Fotka nic moc :-( To je při šerpování. A to se mi tam ještě motal nějaký chlap, do kterého jsem musela 3x šťouchnout, ať uhne, že si nebudu fotit jeho pozadí... 


Šerpa, kterou Honza pěkně zmuchal, když ji "uklízel" do tašky, a dárky, co děti dostaly od starostky.


Dárečky od paní učitelky a různých firem a sponzorů.


Odpoledne jsou třídní schůzky, tak tam se teprve dozvím, co všechno se má koupit a co děti dostanou. 

K.

4 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ahoj Káťo teda ..pěkně jsi mě dojmula :-((((((
jsem si zavzpomínala ..na dobu dávno minulou ..


a pro Honzíka : Milý Honzíčku Ty mě neznáš já Tebe ano :-))a tak Ti přeji hodně štěstí ať se Ti ve škole líbí ♥

U Vincenta řekl(a)...

Honzíkovi ať se líbí a ať mu to jde samo. páááni, to to letí!

Jolana řekl(a)...

Tak ať se Honzíkovi hlavně líbí, ať má príma kamarády a skvělou paní učitelku!

PS: u nás ve městě se šerpují už předškoláci :-)

Ajka řekl(a)...

to jste dostali super dárečky... to u nás nic... a šerpování vůbec neznám... holt máte lepší školu:-)))