pondělí 10. září 2012

Novinky

Honzík se už ode dneška začal učit podle rozvrhu. Taky už byl i v družině a poprvé na obědě. Všechno v pohodě zvládnul, je šikulka :-) A mě přestanou pronásledovat katastrofické představy, jak bloudí po škole a nebo mu padá tác s obědem :-)

A další várka nových učebnic. Tato je oboustranná:

 

Angličtina:

Na mě v práci taky něco čekalo - věci objednané z Davony. Je tam všechno možné na tvoření - na malování na textil, něco k šití, něco pro děti...


A mám dnes i nové časopisy. Ve Švadlence je moc pěkný "polštářek pro šachisty" od Lenky a v Praktické ženě je návod na krásnou loutku od Dáši. A samozřejmě spousta dalších nápadů.

 
 

K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

V PŽ je vlastně ta pirátka, to si taky koupím.... a kde je fotka nákupu z Davony??

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Katko ten můj prvňák mě taky silně nervově vyčerpává :) První týden jsem byla na ohrabky a to už mám druhýho a posledního :)

Nejhorší je, že se bojím ho chvilku odpoledne nechat samotného na zahradě, protože co kdyby mu zrovna vytanula na mysl nějaká podstatná informace, kterou pak zase zapomene a já se to nedozvím. Prostě nevím prakticky nic a nebo nějaké půlky a čtvrtky informací.
... ještě že mám email na paní učitelku :D