úterý 30. října 2012

Batůžek

Stavila jsem se v Tescu, protože sháním Honzíkovi gumový míč do školy na tělocvik. Jenže jsem se dozvěděla, že je to sezónní zboží, takže tyhle míče teď nemají... A na Zličíně zrušili GigaSport, tak se musím podívat na netu, jestli najdu nějaký jiný sport... No a když už jsem byla v tom Tescu, tak jsem se dívala, jestli nemají nějaké obyčejné batůžky, abych koupila Honzíkovi nějaký na školní výlety. Aby se mu děti neposmívaly, že má batůžek s Mašinkou Tomášem, jak se stalo minule. A našla jsem tam zlevněný batoh Nike. Tak ten určitě projde. A já doufám, že mu i nějaký ten rok vydrží.


Večer jsem mazala Bětce Kiri a v krabičce našla tuhle samolepku. Tak to jsem se fakt zasmála - jak výstižné pro pokoj mých dětí... :-DDDDDD


K.

3 komentářů:

Ali řekl(a)...

Batůžek je moc pěkný. Samolepku bych mohla nalepit u nás rovnou na vchodové dveře :-( . Míč jsem pro Klárku tenkrát kupovala v normálním hračkářství.

Katka řekl(a)...

No jo, Ali, ale já jsem normální hračkářství nepotkala ani nepamatuju... I jsem volala do Gumy na Ječné, ale tyhle míče tam prý vůbec nemají.

Ajka řekl(a)...

týý brďo.... ta samolepka je přesně to, co potřebuju pro kluka k vánocům:-)))
Batoh je fakt dobrý.
U nás máme hračkářství v areálu Tesca i Špáru, myslim jako samostatný obchody, i sportovní potřeby tam jsou... to u vás nemáte?
Občas mívají míče i v těch levných obchodech...