sobota 6. října 2012

Choroba

Od včera má Honzík už zase zvýšenou teplotu. Dneska vylezla dokonce až na 39. Přitom mu v podstatě nic není. Jen ho trápí zadní rýma. Příští týden v pátek má jet se třídou na výlet, tak doufám, že do té doby bude v pohodě. Tak dnešek strávil víceméně vleže. Ale teď večer už mu to kleslo, Nurofen zabral.


Chtěla jsem upéct tvarohové koláčky. Tak jsem vzala recept, co má mamka v sešitě a pustila se do nich. Jenže jsem myslela, že budou takové ty klasické kynuté. No nejsou. To těsto je spíš křehké. Tak ale zase třeba tak rychle neztvrdnou. I když ony už vlastně tak trochu křupavé jsou... :-)))


K.

5 komentářů:

Ali řekl(a)...

Chudák Honzík! Držím palce, ať chorobu rychle přežene a může si užít výlet.

AnďaH řekl(a)...

tak ať jste rychle zdraví. U nás se se školkou dostavila taky rýma :-(
A koláčky vypadají dobře.

Ajka řekl(a)...

jé, to bylo škoda, kdyby Honzík nemohl na svůj první školní výlet...
A nechceš jet s nima? Že bys fotila:-)))
Koláčky vypadají dobře, u nás by ta hromádka zmizla během pěti minut ... tak dělám radši na celý plech:-))
A takovéhle malé dělám z kynutého těsta, co se nemusí nechat vykynout, takže jsou raz dva:-))

Katka řekl(a)...

Ajko, tohle je z kynutého, co se nemusí nechávat vykynout :-)) Ale jsou ty koláčky takové křehké. No a z výletu asi nic nebude... :-( Zítra půjde Honzík k doktorce. A já bych na výlet jet nemohla, protože musím chodit do práce... ;-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo snad to už bude dobré s Honzíkem ..když ten lék zabral a výlet vyjde!!!!
Koláčky vypadají krásně !!..no prostě mńamka,to bych si dala taky líbit já dělala jen bábovku:-(