pondělí 15. října 2012

Srdíčko na dlani

Napsala mi včera Ajka, že se mám stavit u ní na blogu. Tam na mě čekalo srdíčko na dlani. Alenko, moc Ti za něj děkuju :-)

 


...pokud cítíte, že je na světě bytost, která si zaslouží obyčejné a jedno z nej- hezčích slov na světě " děkuji ", vytvořte nový příspěvek, zkopírujte obrázek, tento text, vložte jeho blog adresu, upozorněte jej na tento odkaz v jeho komentáři. Stačí jedno slovo nebo 100, je to na Vás. Pošlete to dvěma lidem, jako symbol dvou rukou, kteří si mají pomáhat. Co můžete, udělejte dnes a neodkládejte na zítra. Kdo ví, co bude zítra. Své pocity a emoce, co nosíte v sobě, patří světu a lidem kolem nás. Dejte mu-jim je. Děkuji.

Podle pravidel srdíčka na dlani ho mám poslat dalším dvěma... 

první srdíčko posílám Ajdičce  -   http://ajdag.blogspot.cz/
a druhé Táničce -  http://uttalbi.blogspot.cz/ 

Katka

 

 

1 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo ty jsi treperenda♥ já letím kouknout co jsi učmanila a Ty si na mě vymyslíš tohle moc děkuji..ocenění,která jsem dostávala na blog ..jsem moc ráda neměla ,ne ,že bych si to nepovažovala ,ale přišlo mi ,že neumím zas nic tak světoborného ,že bych si ho zasloužila ....ale za srdíčko na dlani moc děkuji tohle si moc považuji ♥