neděle 11. listopadu 2012

Kostkovaná

Už včera jsem se pustila do šití kabelky pro mamku. Látku na ni už mám koupenou delší dobu. Ale dlouho mi trvalo, než jsem si ujasnila, jaký tvar bude kabelka mít a co všechno budu potřebovat. Teď už jsem měla vše, tak jsem se do ní pustila. Většinu jsem měla ušitou už včera, dneska jsem sešila díly k sobě a udělala ucho. 



Využila jsem několik střihů od Bellet, takže kabelka je takový kříženec :-)))  Mamce se moc líbí. Hlavně ta kostka. Je z ní fakt nadšená. Ale protože je to vánoční dárek, tak kabelka putovala do skrýše :-)

Ještě asi vyzkouším na zbytcích látky impregnaci a kabelku bych ještě nasprejovala. 

K.

4 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško♥ moc se Ti kabelka povedla ..je opravdu nádherná a tu impregnaci použij ..nešpiní se pak kabelka a je dlouho jako nová !!

Amelie řekl(a)...

Ta je super.

Baru řekl(a)...

Je moc krásná, krásně vánoční ;o)

Katarína řekl(a)...

Katuš kabelka je úžasná, vyzerá tak hrejivo, hneď by som takú brala ♥