úterý 13. listopadu 2012

"Svetřík"

Tak tady je důkaz, že ty knížky taky používám... I když jsem tedy udělala projekt, který je jediný háčkovaný v knížce plné šitých tašek :-))))  Ale doufám, že někomu udělám velkou radost ;-))) 


K.

6 komentářů:

Ajka řekl(a)...

týý brďo.... tys oblékla jablko....

Baru řekl(a)...

Tak to je super!!! Vždycky obdivuji na fleru ty jablenky, jak tomu ta paní říká ;o)))

Janina64 řekl(a)...

Ahojky tak to nemá chybu :-)...šikulka

Katka řekl(a)...

Ajko, no však je tam taky napsáno the apple sweater :-)))

Baru, já jsem to vídala na cizích blogách. Tak jsem si to zkusila. Kupodivu jsem i rozluštila ten anglický návod. Ale radši tedy háčkuju podle kreslených návodů.

Jani, díky :-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Aha tak to v Praze nebude zima jablíčkům !! moc pěkné a vtipné :-))

Jolana řekl(a)...

"Svetřík" je parádní!!! J.