sobota 15. prosince 2012

Náledí

Na dnešek jsem si naplánovala cestu do Ikey. Jenže ráno byl Jára venku kouřit a když přišel, tak mi řekl, že se klidně zase můžu převléknout do domácího, protože nedojdu ani na zastávku. Venku bylo jedno velké sklo. Jenže já tam potřebovala ještě dokoupit dárky a v Tescu jsem potřebovala samotvrdnoucí hmotu, abych mohla vyrobit Bětce nějaký svícínek do školky. No naštěstí se přes den začlo oteplovat, takže kolem druhé jsem vyjela a koupila vše, co jsem potřebovala.

Odpoledne jsme s mamkou udělaly tmavé rohlíčky...


...a já jsem se večer pustila do toho svícínku. Jenže ta hmota byla nějaká divná. Barvila a vůbec mi nešlo udělat to, co jsem si naplánovala. Nakonec jsem prostě uplácala "kelímek", dovnitř namačkala červené a zelené kamínky a dala ho schnout. Tak snad pak bude vypadat pěkně, až se v něm zapálí svíčka.


No...já vím...nic moc..... Ale prostě všechno umět nemůžu ;-) :-)))

K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Katko to chce na boty sněhové řetězy:-)))
Koukám že rohlíčků máš spoustu....
Svícínek je náhodou dobrý. Barevnou hmotu jsem ještě neměla, akorát bílou. Ale jsem si nedávno koupila cihlovou, už dopředu myslím na jaro:-))), no mě picne jestli bude barvit:-))
Já si teď budu dělat svícínek z pomela. Vydlabu ho a do kůry udělám formičkama otvory. A ještě dovnitř nahážu koření, tak doufám že bude pěkně vonět:-))

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško tuhle hmotu vůbec neznám a taky už se nepouštím do dalších dobrodružství ... ty rohlíčky vypadají úžasně já tyhle nepeču je s nima moc práce ,ale kdykoli přijdu ke švagrové tak jí je pěkně vyjím :-((( jsou úžasně dobré ..