pondělí 24. prosince 2012

Štědrý večer

Ježíšek donesl hromadu dárečků :-)


Z hafanů byli Honzík s Bětkou nadšeni. A vůbec ze všech dárků. I z oblečení :-)) Ale to já jsem mívala radost taky.


Betynka dostala vytoužený stetoskop. Vlastně dva. Jeden opravdický s knížkou o něm a jeden "hrací" v sadě s ostatními potřebnými věcmi pro paní doktorku. To Bětka taky strašně moc potřebovala :-)) A tady je naše doktorka v akci :-)


A i ten pes už je taky nemocný... Je potřeba mu změřit tlak ;-)


Honzík skládá Lego od Terči.


A já jsem dostala novou knížku :-)


K.

2 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ká´to tak teda nevím co komentovat dřív???
..vánoce jste měli úžasné!a dárečky taky a ten patchwork vypadá dobře !!! hlavně ty vyšívací předlohy by se mi šikly :-))a Terce se budou taštičky určitě moc líbit jsou nádherné!!!

Ajka řekl(a)...

Téda, vy jste museli být celý rok móc hodní:-))))
Hafani jsou fakt parádní! A malá se tváří správně důležitě při vyšetřování:-)))