sobota 19. ledna 2013

Hexagony

Tak mám další hromádku hexagonů.
Another pile of hexagons.


Tady jsou pohromadě s tou první hromádkou :-) 
Here are all hexagons together.


K.

7 komentářů:

Ajka řekl(a)...

týý brďo .... za chvíli budeš hexagonama zavalená:-)))

mimuvka řekl(a)...

a co z nich bude deka? Obdivuji.

Katka řekl(a)...

No...chtěla bych z nich udělat deku či přehoz. Ovšem otázka je, jestli se mi to nakonec povede... ;-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo ty už máš takovou kupu ?krásná hromádka , moc pěkná i barevně a máš to moc hezky uháčkované ******************
bude to nádherná deka já myslím ,že za chvíly ji máš hotovou ...

Ana BC řekl(a)...

Great progress with your hexagons :-)

Velký pokrok s vaší šestihrany

vexa řekl(a)...

Teda holky vy jedete! Největší bonus této akce budou ty komentáře z překladače :-)

Jolana řekl(a)...

No Katko, tak to si ráda počkám na tu hexagonovou deku, protože pořád řeším, jak se pak dělají rovné kraje?

Co se týče arachne: chtěla jsem ti písnout do mailu, ale nenašla jsem, tak teda sem: je to klasická výztuha. Jo jo, jako hadr na podlahu a nejspíše by i dobře posloužil :) Ale je to klasická výztuha. Já mám poměrně tenký, takže výborný na látkové zbytečky a našívat a našívat po kouskách... výborná technika na malé i velké projekty. Už mi ale jde poštou tlustší jedinec a ten je vhodný do podložek, chňapek, ale pozor: i do dek! Mě se s ním dobře pracuje, dá se na něj našívat přímo na stroji, aniž bych měla spodní vrstvu (s vatelínem to moc nejde, zamotával se do patky). A navíc mi příjde ve výsledku takový ohebnější (když už je z něj hotový výrobek). Vatelín je také paráda, ale myslím, že arachne je opravdu výborná věc i do dek. Teď si šiju tašku a ten tenký arachne mám jako výplň/výztuhu - jde mi to ale pomalu, málo času :( J.