sobota 5. ledna 2013

Květinářka

Na dnešek jsem měla v plánu šití kabelky. Jenže nemám na ni materiál. Včera jsem jela na Letnou k Mrázovi, ale když jsem přišla k obchodu, tak na něm byla cedule, že od 2. do 5. 1. mají z technických důvodů zavřeno. To nevím, proč to alespoň nenapsali na stránky obchodu. Mohla jsem si ušetřit cestu. A na Vinohrady se mi tedy fakt jet nechtělo. Takže kabelka musí počkat, až na ni budu mít látky. 

Tak jsem si řekla, že alespoň dodělám tu květinářku, kterou tu mám rozdělanou už strašně dlouho. Nejdřív jsem sešila ty malé kousíčky na květy.


A pak jsem je našila na bloky, co už jsem měla. 


Teď ještě musím vymyslet, jakou látku dát jako okraj a jestli mám udělat 4 samostatné dečky, nebo je dát k sobě na ubrus. 

K.

3 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško tak přesně v této fazy šití jsem i já jen 6x ,,
tak snad se brzy dohrabu ke zdárnému ?? konci:-))
můj plán je 4 na ubrus a 2x jeden polštář .....tak jdu makat ať ubude z kupičky a jsem už u květinářky :-)

vexa řekl(a)...

to jsem nikdy neviděla. hezký látky jsi vybrala!

Ajka řekl(a)...

ten bude parádní!