neděle 13. ledna 2013

Nové papučky

Betynka mi zřejmě chce pomáhat se stash-buster challenge, protože mi včera donesla proděravěné papučky. 

My daughter Betynka apparently wants to help me with stash-buster challenge, because she brought me her holey slippers. 


Tak jsem jí slíbila, že jí udělám nové. Takže je to můj projekt č. 2. Vybrala si na ně červenou přízi.

I promised her, that I will crochet some new slippers for her.  So, this is my project no. 2. Bety choosed a red yarn.


Na chodidla jsem dala opět pufovací barvičky, aby papučky neklouzaly. 
I used the puffy paint on foot.


Včera a dneska jsem pokračovala v háčkování hexagonů. 
Yesterday and today I continued to crochet hexagons.


Myslím, že s těma se budu dělat hooodně dlouho :-)  Mám jich zatím jen tolik:
I thing, that I will do them for a long time....



K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Ale pěknou hromádku už máš .... tímhle tempem jsi do vánoc zavalená:-)))

Ana BC řekl(a)...

Nice progress in the blanket. I like the bright colors. The shoes are also nice. It is a great idea to use puff markers for the soles of the shoes!

Janusa řekl(a)...

Skvělé, ses do toho tedy přímo obula :-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Kauško♥jen toto jo
:-)))))))))))))))))))))))))))))))) ty jedeš !!!... máš je krásné a papučky jsou parádní♥♥♥