úterý 22. ledna 2013

Volání jara

Přes víkend mi v práci vykvetly hyacinty. A nádherně voní. Ale jak máme tu kancelář malou, tak jsem musela i vyvětrat, protože už jsem si přišla jak omámená :-))))


K.

3 komentářů:

Ali řekl(a)...

Hyacinty miluju! A tyhle jsou opravdu nádherné. Kéž by jaro přivolaly.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško♥
Já taky zbožňuju Hyacinty mám je nasazené na zahrádce ,ale to si ještě sakra počkám ...tak asi naklušu do květinky a taky si nějaké koupím ..protože se mi úplně vybavuje jak krásně voní :-)) já si je stejně až mi doma odkvetou strčím na zahradě do země aspoň mi jich tam příští rok zase pokvete o něco víc ..pokud mi je teda nesežerou myši nebo hraboši :-((

Janina64 řekl(a)...

Taky mám ráda hyacinty na jaře nesmí chybět....jednou jsem je měla ve vodě to bylo taky zajímavé vidět ve váze na to byla speciální ...už jsem to neviděla ....krása