úterý 26. února 2013

Novinky

Dneska jsem se stavila v Bellusu, protože na jejich stránkách se už konečně objevila nová Švadlenka.


Jako předplatitelka jsem dostala jako dárek proužek látky, na kterou se "třesu" už asi tak od října :-)  Ale až v únoru ji měli natištěnou a dali ji do obchůdku.


Taky jsem si ji hned i koupila ve velkém :-)


Plus ještě kousek stejného vzoru, ale v hnědé barvě. Bohužel mi to nešlo pořádně vyfotit, takže ve skutečnosti je víc hnědá.


Ještě jsem v Bellusu našla novou Lenu, tak jsem si ji taky vzala...


...a už od minulé "návštěvy" v Bellusu přemýšlím o jedné jejich publikaci. Nakonec jsem si ji vzala taky. 


K.

6 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško já si říkám ??..kde se touláš ???a Ty v Belusu ..se ani nedivím ,když tam mají takovou nádheru :-))

Lenočka řekl(a)...

ta látka je luxusní

Ajka řekl(a)...

jéje, to byl zas velký nákup:-))

Cettia řekl(a)...

Pěkně jsi se rozšoupla:-) Látka je nádherná.

bezaz řekl(a)...

ta latka je nadherna :) ani sa ti nedivim, ze si nakupovala :D a co svadlenka, nieco zaujimave?

Patchworkjana řekl(a)...

Ahoj z Hamburku!
Nahodou jsem dnes narazila na tvuj blog. Moc se mi libi. Urcite te ted casteji navstivim a tez si rada prolistuji tve odkazy na ceske blogy.
Jana