sobota 9. února 2013

Produktivní sobota :-)

Ráno jsem byla na poště s dopisem a koupila jsem si tam dva losy. Pata a Mata. Nemám moc ráda ty dva nešikovný panáky, tak jsem si říkala, že mi třeba přinesou štěstí :-) V prvním losu výhra nebyla, v druhém bylo 20 Kč. Ale díky tomu, že tam byl symbol P&M, tak výhra je dvojnásobek. Takže mám vlastně zpět to, co jsem do losů investovala  ;-) 


Po obědě jsem se pustila do koláčů podle receptu od Ajky. Na kvásek mám fígl, který jsem kdysi našla na netu - zahřeju si mikrovlnku a pak do toho tepla dám misku s kváskem. A on tam pěkně pracuje :-)


Koláče se povedly a jsou dobré :-) Tak Ajko děkuju za recept :-)


A taky jsem se navečer konečně dostala k vyzkoušení vypalovačky, co jsem dostala od Kláry. Nevěděla jsem, jak moc to při vypalování bude smrdět, tak jsem čekala, až nebude mamka doma, aby mi nevyndala, že jsem zasmrděla celý byt ;-) Ale musím říct, že to spíš "voní" jako když se prostě pálí dřevo. Nejdřív mi Jarek dal kousek překližky, abych si to vyzkoušela...


...a pak jsem si vypálila korkové podtácky, které jsem tu měla připravené už hooodně dlouho. Ale vypadají, jak když jsem je jen popsala černou fixou...


No a protože jsem měla večer ještě čas, tak jsem uháčkovala pro Honzíka "hermelínový" límec. Je totiž v dramatickém kroužku a budou hrát pohádku Zlatovlásku. Honzík bude hrát krále. Korunu jsem koupila, ale kostým budu muset vyrobit. Tak jsem dostala nápad, že bych mu mohla ušít červený plášť a uháčkovat límec, který pak na plášť našiju. Měla jsem tu takovou hebkou chlupatější bílou přízi Káju a i černou, kterou jsem udělala flíčky. Původně jsem je chtěla udělat textilní barvou, ale takhle to taky vypadá dobře. Jen tedy ty chloupky asi budou všude...

Honzík (my son) will play the king in a fairy tale. I crocheted collar for him. In Czech we say an ermine collar, but I don´t know if it is correctly in English. Because an ermine is a kind of cheese too ;-) :-)))


K.

9 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško:-)) tak to jsi měla opravdu pracovní sobotu ,ale vyplatilo se:-))viď???
koláčky voní až k nám :-)) vypalovačka je taky bezva pomocník - vypadají podtácky moc pěkně a límec pro Honzíka je parádní ..jsi prostě šikula :-))

Ajka řekl(a)...

Ahoj Katko,
to jsem ráda že koláčky chutnaly:-))
Ten hermelínový límec vypadá jak pravý a psát umíš teda krásně:-)))
To já bych tou vypalovačkou neudělala z ruky ani kolečko:-))

Cettia řekl(a)...

Katko, ty jsi hlavička :) královský límec je suprový. Honzík může jit hrát rovnou do Národního.
Koláčky vypadají taky luxusně, hned si opíšu recept.
Máš to dokonalé hned ke koláčkům kafíčko i s vlastníma podšálkama

Lenočka řekl(a)...

A napiš ještě, žes vyprala, vyžehlila, uvařila oběd a uklidila celý byt a já se jdu picnout...napiš aspoň, žes vůbec nespala nebo tak, přece na jeden den je toho až dost... límec super, to se bude kralovat...

Katka řekl(a)...

Lenočko :-DDDD Peru až dneska, neboj ;-) Včera jsem si ještě nařezala čtverečky na tašku, ale protože jich budu potřebovat víc, tak jsem je ani nefotila ;-)) Tak snad dneska...

Lenočka řekl(a)...

Tak tos mě uklidnila, i když mi pořád ještě trochu tiká oko...

ttalbi/Táňa řekl(a)...

A já si to tady čtu a řehtám se na celé kolo ..Lenočka ještě neví co Káťa dokáže:-))))

Katka řekl(a)...

Dneska jsem nedělala nic. Jen jsem uvařila rajskou, těstoviny, vyprala si bundu a dvě pračky prádla. Nic jsem netvořila ;-)) Jestli já jsem to včera nepřehnala... ;-))

andule řekl(a)...

Ahoj Katuško,odpočíváš holka jedna někdy??Koláčka jsou úžasné.Vypalovačka super.Co to je zač?C o s ní vše děláš??
Máš to vše moc krásné.Si báječná.