čtvrtek 7. března 2013

Trochu jiné pečení

Už opravdu dlouho mám koupené smršťovací fólie, ale ještě jsem se nedostala k tomu, abych je vyzkoušela. Tak dneska jsem se konečně rozhoupala. Použila jsem půjčená razítka a pár mých, narazítkovala na fólii, nastříhala a připravila obrázky na plech.


A pak jsme s Honzíkem a Bětkou koukali, co se děje v troubě. Nejdřív se obrázky začly zmenšovat, pak se prohnuly a když se zase narovnaly, tak jsem mohla plech vyndat z trouby. Úplné kouzlo :-))


Ale zjistila jsem, že u písmenek jsem to nedomyslela. Ty se musí na fólii psát zrcadlově. Takže jsem si připravila ještě pár dalších obrázků. 


Ty jsou menší, takže pak jsem si z trouby vytáhla vyložené blechy :-)))


Ale i tak jsou pěkné :-)  Takže tuhle "zábavu" všem doporučuji :-) Ještě přidávám fotku rozdílných velikostí. Razítko vs hotový obrázek.


K.

3 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško...
to vypadá pěkně a co s tím budeš dál tvořit??
už se těším na pokračování :-)

Katka řekl(a)...

Ty s dírkou a písmenka si nechám. Ostatní půjdou do světa :-)

Ajka řekl(a)...

To je dobrý, to ještě neznám:-))