pondělí 8. dubna 2013

Betynka

Vybrala jsem si včera, že Betynce ušiju šnečka z Tildy. Že bude takový nejjednodušší. No nevím...šila jsem ho skoro dvě hodiny a skončila jsem po půlnoci. Ale hlavně, že jsem ho dodělala. Ráno jsem ho dala Betynce a ještě jednou jsem jí popřála. Už byla spokojená, že má hračku, jak má být :-)) 

K.


Beťulko, přeji Ti ještě jednou vše nejlepší k Tvým dnešním narozeninám!!!!! 
Máma ♥♥♥♥♥

5 komentářů:

Radana řekl(a)...

Tak ten se musel libit je paradni:-) a taky se pridavam ke gratulaci

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Super!! takže jste šli dnes do školky i s panem šnekem ,že jo ??? no to bych se divila kdyby ne ?? leda ,že by dnes měla Betynka lítací volno ,když má ty narozky ....
akurát se chci zeptat jestli nemáš obavu ,že budeš šít pro celou školku šnečky .-)))máš ho moc pěkného !!!

Katka řekl(a)...

Betynka povídala, že je to holčička a bude jí říkat Eliška :-))) No a samo, že ho brala do školky :-)

El. řekl(a)...

Všechno nejlepší malé velké oslavenkyni :-), paní šneková je fešanda a má luxusní ulitku a kukuč. Paráda!

Ajka řekl(a)...

Je roztomilý slimáčik .... ale Táňa má pravdu, abys je nešila pro celou školku:-))