pondělí 22. dubna 2013

Kabelička

O víkendu jsem se pustila do šití maličké kabelky a dneska jsem ji dodělala. Mám ji na zítra jako dárek, tak snad se bude líbit. Na mě je tedy moc malá, ale Janina malé kabelky nosí. 

střih od Bellet pro časopis Marina

K.

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Zas tak malá se mi nezdá, bych řekla akorát:-))
A.

Ali řekl(a)...

Je moc hezká. Mě se malé kabelky moc líbí, ale nemůžu je mít. Potřebuju takové, kam se vejdou dvě lahve s pitím, dvě krabičky se svačinou a nejlépe ještě nákup :-).

ttalbi/Táňa řekl(a)...

je nádherná!!!moc se Ti povedla ..koukám na ni už podruhé a určitě to není na posledy !!!jsi šikulka jen tak dál♥

Janina64 řekl(a)...

Katko jsi šikovná ty tvoje kabelky mám ráda ....moc líbí....

Katarína řekl(a)...

Je úžasná Katuš, kráska mrňavá ♥