neděle 7. dubna 2013

Oslava

Zítra bude mít Betynka 5 let. Oslavu jsme udělali už dnes. Dárečky Bětka dostala už dopoledne, protože odpoledne šel Jarek do práce.


Dort si sfoukla až po obědě. Letos jsem se rozhodla koupit obrázek z jedlého papíru. Paní v cukrárně říkala, ať ho dám na dort až tak hodinu před podáváním, aby se na té šlehačce nerozmáčel. No myslím, že jsem ho tam klidně mohla dát už včera. Obrázek vypadá pořád dobře, papír se nikde nerozpil.


Betynka byla spokojená, ale povídala mi pak večer, že Lego je sice pěkné, ale není to hračka. Pochopila jsem, jak to myslela a rozhodla se, že jí něco večer ještě ušiju a dám jí to zítra ráno....

K.

6 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Gratulace ke krásným 5narozeninám taky máme v rodině Štěpánku bude slavit 5 v červnu :-)a chtěla bych jí něco ušít sned to stihnu:-) jo a máš pravdu nějak nemůžu přestat každý den mám potřebu fotit:-)ahojky...krásný dort1*

Ali řekl(a)...

Ještě jednou vše nejlepší! U nás taky frčí lego friends!

U Vincenta řekl(a)...

Gratulujeme slečně ke kulatinám :o), dort se Ti teda náramně povedl, sbíhaj se mi sliny!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ahoj Katuško
přeji Betynce všechno nejlepší k narozeninám ..hodně zdravíčka a lásky ,ale myslím ,že Ty jsi máma super máma takže to druhé už je vyplněno ..Járu sice neznám ,ale tuším ,že jste oba super rodiče!!!a Bětušku 100% milujete ....a dort jsi vykouzlila nádherný jsi šikulka !!!

Ajka řekl(a)...

To to utíká.... vše nej a nej a nej...

Unknown řekl(a)...

To je teda obr dort. Jinak taky gratuluji ke kulatinam :)