sobota 6. dubna 2013

Prague patchwork meeting 2013

Od včera do zítra se koná ve Wellness Hotelu STEP 7. mezinárodní výstava Prague patchwork meeting. Dneska jsem se tam stavila i já. Původně jsem tam chtěla být dýl, abych se potkala s holkama, co přijedou z větší dálky, ale mamka šla do Lucerny na akci Country rádia a Jarek je v práci, tak jsem musela být dřív doma kvůli dětem. Tímto ještě jednou zdravím Martinu (U Vincenta) a snad nám to vyjde někdy jindy. 

Musím říct, že některé quilty byly tak krásné, že bych si je dala klidně na zeď jako obrazy. I když já už tedy nemám volnou ani tu zeď ;-)  Ale opravdu byly nádherné. Nejvíc mě asi uchvátila díla od Jaroslavy Grycové. Jsou opravdu krásné, ale musela to být šílená piplačka, když našívala ty miniaturní kousky. Fakt obdivuhodné...

Něco jsem i nakoupila, ale pak mi došlo, že to tady nebudu moct ukázat, protože z něčeho budu dělat i dárky, tak to tady nemůže být vidět ;-)  Ale moc jsem neutrácela.

Stuart-Head Averil,  Fantasy Forest

Hana Dlhá, Modrobílá mozaika

Jana Lálová, Puzzle pro Sigi
Monika Tilschová, Královna v modrém

Marcela Kočířová, Dětství

Geneviéve Attiger, Temptation

Jaroslava Grycová, Květinová dvojčata, Drásovský potok, Říčka Libochovka na jaře, Strážce lesa 

 
Helena Fikejzová, Flamingo, Návrat do ráje, Za oponou
Tady už nemám u všeho autory, tak snad nevadí. Kdyžtak ZDE je seznam vystavovatelů a u některých jsou i odkazy na jejich stránky.
 Danuše Březinová, Jaro v Ostravě

Blanka Kašparová, Round Robin


 Eva Crhová, Vítr








Tak zase za rok... :-)
K.


7 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahoj Katko to je nádhera ...na vlastní oči by to bylo ještě lepší ...máš to krásně zdokumentovaný jsi dobrá....ahojky

Patchworkjana řekl(a)...

Mila Katko, diky za fotografie z vystavy. Tak mam moznost i z te dalky si nadherne vyrobky prohlednout.
Muj favorit je quilt od Jany Lalove.
Ahoj z Hamburku

vexa řekl(a)...

U některých mám pocit, že jsem je ani neviděla :-) Pěkná reportáž.

Ajka řekl(a)...

Teda to je fakt paráda, hlavně příroda..... to nechápu jak to dokážou, ale musí to být děsná piplačka:-))

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško děkuji za fotky ..moc mě mrzí ,že jsem letos opět (už po druhé )nejela, moc jsem se těšila nejen na výstavu ,ale hlavně na Tebe ..tak doufám ,že snad příští rok to vyjde♥

Ona řekl(a)...

Já se právě vůbec nepřipravila, teď už vím, že je to nutnost. Říkám si to každej rok a stejně to neudělám. Příště se snad polepším. Člověk to má sice v hlavě srovnané, ale jak se dostane dovnitř, vše se vypaří a neví co vzít dřív. Je to takový adrenalin.

U Vincenta řekl(a)...

Káťo Tys to parádně zdokumentovala, taky mám fotky, ale nenapsala jsem si autory, tak snad radši ani nebudu ty fotky zveřejňovat. Já totiž byla tak zaujatá těma quiltama, že jsem fotila a prohlížela, až mě Rozárka upozornila, jestli vidim tu ceduličku vedle těch quiltů, na které je přeškrtnutý foŤak.... no neviděla jsem ji hodně dlouho... Moc se mi ta akce líbila a lituju všecky šikuly, co tam nemůžou jet, díky Tobě si to aspoň trochu očuchají :o) Díky.