středa 1. května 2013

Hračkování s háčkem - Playing with the hook

V háčkovací diskuzi na Fleru jsem potkala jednu holčinu, která se svojí sestrou dělá háčkované hračky a nabízejí na ně i návody. U prasátka jsem neodolala a návod si koupila. Včera jsem začala a dneska jsem ho dodělala. Když jsem ho ukazovala Járovi, tak povídá "pěkný a máš dvě?" :-))) 

I bought a tutorial of crocheted piggy. When I finished it, my husband told me "nice, and have you got two piggies?" :-)))

návod od (tutorial by)  Petry Vítkové 

K.

6 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Nádhera, Jára má pravdu, máš dvě??
Ajka

Jolana řekl(a)...

No, aby jich nemuselo být celé stádo... je opravdu kouzelné! :) Moc se ti povedlo, Katko :) J.

Painka řekl(a)...

Jé, to je krásný prasátko, k uňuchňání... že já neumím kruci háčkovat, mně by ten návod nic neřekl.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško Tobě snad přirost háček k ruce :-)) jsi šikovná já bych podle návodu asi udělala tak leda muchlaninu :-(to budou krásné růžové sny :-))

Edda Soffía řekl(a)...

Tis is so cute

Ana BC řekl(a)...

both pigs are very cute!