sobota 4. května 2013

Trochu jinačí tvoření

Poslední dobou se víc věnuju háčkování a protože většina z háčků, co mám, obsahují hliník (a kdo ví, co ještě), tak jsem zase začala uvažovat o nějaké úpravě rukojeti. Na českých i zahraničních stránkách jsem si našla, že rukojeť jde vyrobit např. z Fima (nebo z jiných polymerových hmot). Ve čtvrtek jsem si koupila tmavě a světle růžovou kostičku Fima a včera ještě zelenou. V týdnu jsem si ještě hledala další a další informace "jak na to", hlavně na stránkách Moniky Brýdové. Dneska jsem se do toho pustila a tady je výsledek :-)

  

A tady už jsou háčky po upečení. Barva trochu ztmavla. Co jsem se dočetla, tak existuje ještě nějaký lak, kterým bych mohla hmotu natřít, ale nevím, jestli to má cenu zrovna u háčků, jestli ho pak neopotřebuju při háčkování.

 

K.

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Supr Fimohrátky:-)))

Anonymní řekl(a)...

Juuu, no Ty si tedy multifunkcni sikulaaaa a to hackovane prasitko je nadherne....

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško♥ vidíš ,že se to povedlo..jsi šikula !!!!!

Korfela řekl(a)...

Jo jo, tohle přesně nutně potřebuji :-D Jsou parádní!

Alena řekl(a)...

Háčky vypadají bezvadně