neděle 21. července 2013

Hrošík - The little hippo

Tak mám konečně hotovo. Jak jsem se tu asi před měsícem zmiňovala o Flerovém klubu Africká květina, tak se tam dělal hrošík. Květinky jsem měla uháčkované docela rychle, ale hrošíka jsem dávala dohromady dlouho. Hodněkrát jsem i párala, než jsem dala vše na své místo. Říkala jsem si, že jestli budu dělat dalšího, tak určitě za dost dlouho. Ale musím uznat, že když ho tu tak vidím, tak by ten další asi netrval tak dlouho, když bych měla 3D předlohu :-) 

So I finally finished the project from Fler club - African flower.  I crocheted the flowers quite quickly, but I completed the hippo until today. I said, that I will crochet next one after long time. But now I have a 3D model, so it could go faster ;-)))
I used 100g of yarn.

 
 

K.

15 komentářů:

Radana řekl(a)...

Ty kraso ty sis musela dat teda praci ale stoji za to je krasnej :-)

Katka řekl(a)...

Radu, díky :-) Nechceš ho taky zkusit? ;-)

Ajka řekl(a)...

Týýý brďo .... málem jsem sbírala oči z klávesnice .... fakt mistrovské dílo!

Ana BC řekl(a)...

Very pretty, Katka!!! I love it ♥
Ana BC

Hilde řekl(a)...

Oh, it's adorable :) Beautiful crochet work, and a nice way to stash bust!
Thanks for your visit and comment :)
Have a lovely week.
Hilde.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káti ..ten je prďáckej !! moc pěknej !!!tak ta námaha stála za to !!moc se povedl!!jsi šikulka !!♥

El. řekl(a)...

...ten je úchvatnej!Jsi neuvěřitelná!...teda ten se mi líbí moooc, toho bych teda chtěla zkusit...hmmm, to musí být makačka...jsi fakt dobrá.

Radana řekl(a)...

Noo a s moji rychlosti bude v roce 2053 hotov :-) a ja taky :-)

linda řekl(a)...

How very clever Katka it's so cute, a very pretty hippo :)

Katka řekl(a)...

Thank you for the compliments ♥

Děkuji za pochvaly ♥

El., tak se přihlaš na Fleru do klubu Africká květina. Kromě hrošíka, tam holky už dělají i slona či koníka. Z těch kytiček vypadají fakt úžasně. Jo a vlastně už dělaly i medvídka.

PaB řekl(a)...

Je prďáckej!!!!!!!!! ňuňací:o))

Mom2fur řekl(a)...

That is just about the cutest thing I've ever seen! You did a great job on her!

marianna řekl(a)...

Fantastic! I love your hippo!

Eli-Anna řekl(a)...

Tak to je Katko, super práce, mě by z toho asi kleplo :o)

Painka řekl(a)...

Jééé, Káťo, ten hrošík je bezvadnej! Moc se mi líbí. Ten se vážně poved.