pátek 16. srpna 2013

Extrudér

Zbylo mi nějaké Fimo, když jsem dělala ty rukojeti na háčky. Nějaké Fimo jsem si ještě přiobjednala na Davoně a když jsem si tam všimla, že mají extrudér ve slevě, tak jsem nakonec neodolala a koupila ho. Pořád mě láká zkoušet něco nového, tak teď mimo jiné zkoumám různá videa a návody na práci s Fimem. Tak až něco vytvořím, tak se přijdu pochlubit. Pokud to na chlubení bude... ;-) :-)))


K.

3 komentářů:

Ajka řekl(a)...

To je zajímavé udělátko .... to bych prosila i nafotit, jak se s tím pracuje .... možná pak taky neodolám:-D:-D

Ali řekl(a)...

Přiznám se, že fimo mě taky láká. Měla jsem i domluvený kurz, ale pak z toho sešlo. Obdivuju tě, jak všechno stihneš.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Fimo vím co je.-))) ,ale to udělátko jen tuším .-(..prostě tohle jde mimo mě !!tak šup ať koukám co to umí a hlavně co umíš Ty ..pa ♥pa