pátek 13. září 2013

Háčkovaná čepička - A crochet hat

Venku už se ochladilo, tak je čas vyměnit kšiltovku za pořádnou čepičku, aby nebyla zima na ouška :-) Tak jsem včera večer sedla k háčkování a udělala Bětce novou čepici. Ale protože Bětka už spala, tak jsem jí nemohla čepičku zkusit a nebyla jsem si jistá velikostí. Dneska ráno jsem dodělala jen jednu řadu a byla hotová :-) 

Yesterday I crocheted a new hat for Bety. But I was not sure of sizes. This morning I finished only the last line. I used 30 g of yarn. 


3 komentářů:

linda řekl(a)...

It's so cute Katka :)

Ana BC řekl(a)...

Lovely hat, Katka! She looks so pretty and happy :-)

Janina64 řekl(a)...

hezká a jak jí sluší ..už jsem si říkala že více času trávím doma hlavně večer,když na šití už nevidím:-), že začnu oprašovat jehlice háčkovat neumím :-(