úterý 24. září 2013

Všehochuť

V pátek si Bětka vzpomněla, že by chtěla chodit ve školce na flétničku. Tak jsem se na to ptala v pondělí její učitelky a ta říkala, že už je asi pozdě. Tak jsem na dnešek zaúkolovala Jarka, ať se zeptá přímo té učitelky, co flétničku vyučuje a ona Bětku ještě vzala. Prošla jsem si net a hledala obchod s hudebními nástroji, který mám blízko práce. Jeden jsem našla a rovnou jsem tam flétničku koupila. O víkendu bych na ni chtěla ušít nějaký pěkný obal.


Dneska byl pěkný západ slunce a už jsem sem dlouho žádný nedala. 


Večer jsem si nachystala věci na nazdobení tašky pro Bětku. Nosíme jí ráno věci v různých igelitkách, tak jsem si řekla, že když bude mít svoji tašku, že to bude lepší. Tašku jsem nešila, je koupená v Davoně. Našla jsem si šablony, voskovky na textil a pustila se do toho.


Prsty mám celý bolavý, ale výsledek se mi moc líbí. Jen by to chtělo vymyslet něco na to stírání voskovek. Těma prstama je to fakt docela bolestivý. Tak jestli máte někdo nějaký fígl, tak sem s ním :-)


K.

6 komentářů:

Radana řekl(a)...

Je at se male na fletnicce moc libi, ta taska je bozacka :-)

Ajka řekl(a)...

Téda ty jsi šikulka .... s voskovkama jsem ještě nepracovala:-)))

Lucie řekl(a)...

Ta taška vypadá krásně, Kačko! A flétničku schvaluju, ať se tam Bětce líbí!!!

Segrica řekl(a)...

Jéééé, flétnička. Hrála jsem na ni cca 10 let. Díky za připomenutí . Tak ať se hraní líbí. Je to hezký koníček.

Ali řekl(a)...

Ať se Betynce dobře hraje. Taška je úžasná.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Přeji Bětušce .hezké hraní!!! a ta taška ..je originální moc pěkná ♥♥♥

Katuško
pomohla by na stírání houbička co je na nádobí????
možná je to hloupá rada ,ale napadlo mě to ..rozstříhej ji a bude se Ti s ní líp stírat ???