pátek 4. října 2013

Háčkovaný košíček - A crochet basket

V týdnu jsem se pustila do háčkování košíčku podle časopisu Dekor. Je tam pěkný nápad, kdy se k přízi přidává provázek. Našla jsem si jutový provázek, zbytek smetanové příze a pustila jsem se do toho. Trochu se mi uprostřed zúžil, ale není to až tak hrozné. Ještě jsem přidělala víčko a ozdobila ho kytičkou.

This week I started to crochet a small basket by the magazine Dekor. There is a nice idea - add a twine to yarn. I found a juta twine and a rest of some yarn and started to crochet. The basket is a little crooked, but even so I like it :-) 
But I forgot to consider the yarn.

 
 
K.

6 komentářů:

MyWay řekl(a)...

Je super.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

no páááni máš ho nádhernej ..Tě obdivuji ..když já jsem na to háčkování nějak zanevřela .-))ale Ty se tomu věnuj !! jsi na háčkování moc šikovná !!!

Eli-Anna řekl(a)...

Katko, ty jedeš jako drak :o)

Ajka řekl(a)...

Jé, takový pěkný:-))

Ana BC (Lanas de Ana) řekl(a)...

very nice, Katka :-)

Tammy@T's Daily Treasures řekl(a)...

Such a lovely little lidded basket. :)