sobota 2. listopadu 2013

Razítka

Nedávno jsem si četla článek na Hurá papíru o tričkování s Aptákem. Opravdu úžasný, co se dá na tričku "vyrobit". A tak mě to tak trochu pošťouchlo v mém rozhodnutí, abych si koupila to velké razítko s puntíkama. Tak jsem si dneska mezi nakupováním skočila do papírnictví a razítko koupila. No a aby nebylo takové osamocené, tak jsem si vzala ještě další 4. Asi už mi fakt hrabe :-DDDD No ale ta razítka jsou fakt super :-)))

 

Přes den jsem prohledávala net a sháněla další informace a našla další "tričkování s Aptákem" na Aladine. Večer jsem si nachystala tričko (je pro Bětku, tak velikost 116), razítka, barvy a foukací fixy a pustila se do něj. Není tak úžasné jako ta trička z netu, ale i tak se mi líbí. Bětka tam chtěla kytičku, tak jsem tam jednu přidala, ale myslím, že bez ní by to bylo lepší... Ale tak je to Bětky tričko, ne moje ;-)  Jako první pokus si myslím, že je docela povedené a myslím, že určitě zkusím i větší velikosti.


K.

6 komentářů:

Eli-Anna řekl(a)...

Supeeer :o)

Ajka řekl(a)...

skvělý!

U Vincenta řekl(a)...

Káti, to je bomba, nádherný tričko!!! Bětka se má... Připomněla jsi mi, že jsem si letos v Dubč koupila sadu razítek, dokonce i barvu na textil a.. skutek utek, dala jsem vše do šuplíku a zapomněla na to. Tak doufám, že když budu číst ty Tvoje pokroky, že mě to postrčí k činu a konečně něco zkusim taky. Díííky!

Katka řekl(a)...

Holky, díky!! :-)

Marti, to já bych si ho udělala i pro sebe, ale nemám tady tak velké tričko... ;-) Musím dokoupit.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káti♥ tak to se Ti opravdu povedlo ..je nádherné!!!!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

A ještě jsem Ti chtěla připsat ,že jsi udělala moc dobře ,že ses rozhodla pro razítka !!!jsou super !!