sobota 8. února 2014

Sobota

Včera k ránu mě Honzík vzbudil, že má ucpaný nos od rýmy a nemůže dýchat. To by bylo asi to nejmenší, protože celý hořel. Měl přes 38. Takže místo toho, aby šel se školou do divadla, tak zůstal v posteli. Ještě, že měl ve čtvrtek poslední rehabilitace s rukou a nemusíme je přeobjednávat.

A asi to nebude jen nějaké nachlazení, protože dneska ráno měl 39. Tak s ním v pondělí zajdu k dr. No hlavně aby to nechytla i Bětka.


Včera večer jsem si zase zadělala těsto na chleba a dneska jsem ho upekla. Asi budeme mít chlebové víkendy :-)  


A když už jsem měla rozpálenou troubu, tak jsem upekla ještě muffinky. Místo brusinek jsem tam dala tabulku mléčné Milky.


Odpoledne jsem ušila povlak na polštářek pro kamarádku. Trochu látky ještě zbylo, tak  nějakou drobnost bych mohla ušít i  zítra. Stejně jsem tu látku kupovala pro ni.

K.

5 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško tak vidím ,že jsme na tom podobně ..přeji Honzíčkovi ,aby byl brzy v pořádku ..

Radana řekl(a)...

Jejda :( tak ať se Honzík rychle uzdraví.
Ten chleba máš fakt famózní :) A ta látka na polštář je taky božácká. Stejně tě obdivuji že toho tolik se dvěma ratolestma zvládáš tolik...

Katka řekl(a)...

Táni, díky. Ty se taky brzy uzdrav!!!

Radu, ale mně hodně pomáhá mamka, tak proto si můžu dělat i něco navíc. Látka je od Mráze.

Ali řekl(a)...

Přeju brzké uzdravení, snad to bude jen nějaká blbá chřipka. A ten chleba fakt budu muset zkusit.

Lenočka řekl(a)...

Taky marodíme, je to ve vzduchu... já jen u toho nestíhám ani šít ani péct chleba-šikula jsi