sobota 1. března 2014

Háčkovaná deka - The crocheted blanket

Oproti minulým týdnům dávám fotky až dnes, ale deku jsem doháčkovala včera večer. Hurááá. Už bych se pustila i do něčeho jiného. Ale věděla jsem že když tu deku odložím, tak kdo ví, kdy se k ní zase dostanu. Jako mi tu leží nedodělaná prošívaná deka. Ale zpět k té háčkované - měří 190x190 cm (plus mínus - podle toho, jak se natáhne) a i když je z akrylu, tak hřeje.

Yesterday I finished my crocheted blanket. The size of blanket is 190 x 190 cm and I used 1000 g of yarn.


K.

12 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

Wow, ta je teda krásná, musela Ti dát zabrat! moc pěkná :o)

Ajka řekl(a)...

Ta je na jedničku Katko!

Radana řekl(a)...

fiiiha je krasna, ty mas trpelivost :-)

linda řekl(a)...

Hi Katka, for some reason your pictures don't come up from your blog, I have liked it for you but have had to add the full link address in the description so that there is a Directg link back to your blog, but that's ok, I love your blanket. :)

linda řekl(a)...

Hi again Katka, I have just checked the link and it comes up fine now,it can be very temperamental sometimes. :)

Janusa řekl(a)...

Ahoj Katko, tak Ty jsi dobrá! Deka parádní!!! Já jsem ostuda pořád ve fázi začišťování, ale už jsem u toho stihla několik dalších výrobků :-)

Marie Králová řekl(a)...

Katko, deka je super. Moc se mi líbí. M.

ZanySandy řekl(a)...

Wow- beautiful! Hi I found your site from the Stash Busters Link Party group. I'm new to crochet and the linky party. :)

Ana BC řekl(a)...

Beautiful blanket, Katka :-)

September Violets řekl(a)...

What a beautiful blanket! Love all the bright colours. I'm visiting from Linda's Crafty Corner link-up :) Wendy x

linda řekl(a)...

Congratulations Katka your lovely blanket was one of the most clicked projects in the March stash link up. :)
http://lindacraftycorner.blogspot.co.uk/2014/05/may-stash-link-party-and-your-march.html

yarn and pencil řekl(a)...

Hello, I'm also visiting from Linda's Crafty Corner :-) I want to tell you how much I like your stripe blanket... I love the colours and design.
Tracey xx