neděle 27. dubna 2014

Ještě jeden sovičkový strom

Sice jsem si včera jedno tričko udělala na kurzíku, ale protože jsme se slečnou z Aladinu neodhadly správně velikost, tak jsem si dneska udělala nové :-) 

Postup jsem měla stejný jako včera na kurzu, jen jsem tedy měla menší výběr barev. Musím si nějaké ještě dokoupit. No ale i tak si myslím, že se tričko povedlo. 

 

 

K.

7 komentářů:

Ali řekl(a)...

Povedlo, a moc! Ty jsi tááák šikovná!!!

PaB řekl(a)...

Kačííí, já zírám, to musel být super den! A-ptákovi kresby se mi taky moc líbí.
Máš to všechno moc pěkné, Bětka musela mít radost!

...jdu písnout mejlík, pa

Ajka řekl(a)...

Jé, ty jsi teda šikulka.... fakt fantastické!!

Gizela řekl(a)...

Teda to je nádhera :-)

Lucie řekl(a)...

Kačko, vypadá to suprově!!!!!!

Marie Králová řekl(a)...

Kačenko, krásné sovičkování.M.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško úplně jsem zapoměla nakouknout a vidím o co bych přišla ..krásné !!! moc se Ti povedlo ...
krásné dny ♥