neděle 14. září 2014

Zkouška

Honzík si přeje k narozeninám čokoládový dort. A protože dělám jen světlý, tak jsem si potřebovala vyzkoušet, jestli zvládnu ten tmavý. Mně stačí malý dort, tak jsem ho upekla z poloviční dávky a přidala kakao. Do tmavého dortu to chce i jinou náplň. Nakonec jsem vybrala višňovou marmeládu a pařížskou šlehačku. Úžasná kombinace :-)  Dort je opravdu vynikající. Takže si ho na středu  zopakuju, jen bude velký :-) A se svíčkama.

 

A večer jsem ještě upekla chlebík. Na ten se Honzík těší snad víc, jak na ten dort :-) 

K.

4 komentářů:

Ali řekl(a)...

Už teď Honzíkovi závidím!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško na noc mi fotíš takovou nádheru ..mňam ♥

Ajka řekl(a)...

To je opravdu dobrá kombinace .... hned bych si kousek dala, vypadá úžasně:-) A chlebík taky:-))

Lucie řekl(a)...

Mňaaaam, vypadají úžasně - chlebík i dortík!!!