neděle 1. února 2015

Šátek

Tak konečně jsem v pátek doháčkovala šátek, který jsem dělala snad půl roku. Možná i dýl. Vždy jsem udělala jen pár řad a zase ho odložila. Pak mi došla příze a ve Vlnice už neměli ten správný odstín. Tak jsem si ji musela objednat jinde. No ale už je hotový. Líbí se mi a doufám, že udělá radost.


K.

6 komentářů:

Marie Králová řekl(a)...

Kačenko,šátek je moc krásný. M.

Ajka řekl(a)...

Taky se mi líbí:-))

Cettia řekl(a)...

Parádní kousek:)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

wau !! tak ten je dokonalý , Katuško ♥moc se Ti vydařil***** ..už jsem koukala na ten popis ,ale je v angl. a moc mu nerozumím ..myslím ,že mají jiné značky ,musela bych k tomu sednou ???

ps: krásné dny Katuško♥♥♥

Tina řekl(a)...

Krásný a ta barva mu sluší. Tina

Draga řekl(a)...

Ten je ale krásný, já se na něj zatím stále chystám.
Popis mám z pinterestu- značky, tak snad se mi taky povede :).
Draga