sobota 11. dubna 2015

9. Prague patchwork meeting

Včera jsem byla na PPM, skoukla výstavu, popovídala jsem si s milými lidmi, vyzkoušela zatkávací stroj a něco málo nakoupila. Tak přihazuju pár fotek.

Tyto malé quiltíky byly tvořené v rámci akce  Bílá stuha přátelství. Bylo jich tam opravdu hodně a všechny měly společnou bílou středovou část. 

 
 

Hořavová Olga - Běžící

Toto zase byla akce charitativního šití s názvem Modrá je dobrá. Některá dílka jsou opravdu úžasná.
 
 
 

Lesniaková Draha - Medvědí tlapky

Böhmová Eva - Červánková

Úžasné dílo od paní Jaroslavy Grycové - Koruny stromů v podzimních barvách. Na její "obrazy" se těším každý rok. Letos jsem našla tedy jen tento jediný, ale je opravdu nádherný. 

Susanne Neuhauser - Fantasy Landscape
 

Helen Dickson - In the library at night

Noriko Endo - Alive in the shadow

Marisa Marquez - Imagine that!

Olga Kurbatova - Secret world
 
 
 

Martine Apaolaza - La place du Tertre
  

Gillian Travis - French flowers

Měla jsem u Aladinu objednané nějaké věci, tak jsem si je na výstavě vyzvedla. Zároveň skoukla nějaké malování na tílka a přislíbila paní Irence Slavíkové, že se určitě zúčastním zase nějakého malování, tentokrát na tmavý textil. 

 

U Jany - Látky pro vás - jsem si vyzvedla jednu látečku (foto není, je to tajné) a jednu přikoupila. Tuhle jsem už měla, jen v jiných barvách, a moc se všem líbila.


U Mráze jsem se letos moc nerozšoupla, jen tyhle dvě látky na vnitřky. 


Pak jsem ještě nakoukla k Vlněným sestrám a koupila jedno klubko.

K.

7 komentářů:

Radana řekl(a)...

Muselo být krásně, vlněné sestry :) Kvůli nim snad začnu pořádně plest :)

Katka řekl(a)...

No, Radu, přiznávám, že bych se taky ráda pořádně rozpletla. S tím furt otravuju Ajdu :-) Koupila jsem si teď dvě knížky o pletení, ale myslím, že bych potřebovala ještě nějakou jakoby opravdu učebnici. Nemám tu nikoho, s kým bych si sedla, aby mi to ukazoval. Tak si musím vystačit s knížkama a youtube.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ahoj Katuško ..no páni děkuji za fotky ..krásné to muselo být !!!! paní Grycová vystavovala tuším vloni někde v cizině byla pozvána na velkou výstavu ,ale už nevím kde ?? to víš ta moje hlava ,tak nejspíš svá díla někde na výstavě po světě ..teda já píšu .pletení bych mohla ukázat ,ale jsi daleko jediné co ,tak neumím to pletení šátků a to nejspíš chceš ,jsem si u vlněných sester objednala a koupila jehlice s výmněnýma lankama jsou super ...teda nechceš tŕaději zavolat ?? pa pa♥

ttalbi/Táňa řekl(a)...

aha ??aby to nebylo něco proti něčemu tak ještě naskočím 2x :-((děs běs!!!

Ajka řekl(a)...

Některé kousky jsou až neuvěřitelné:-))

skrawek tęczy řekl(a)...

Piękne prace! Aż miło popatrzeć.Pozdrawiam serdecznie:)

Marie Králová řekl(a)...

Kačenko, napiš na email
kralova.mar@centrum.cz

dám informaci o knížce, kterou jsi hledala na PPM.
Marie